Sunday, November 18, 2012

Kertas Patung a.k.a Anokkang

18/11/2012

Assalamualaikum :)

Tengok tajuk post kali nii . Kertas patung ? Anokkang ? errr, korang pernah dengar x ? 
Sebenar nya ia sejenis patung yang diperbuat daripada kertas . Mase indah kecik kecik , indah panggil Anokkang . kenapa nama macam tu ? indah pun tak tahuu . 

Tadi tengah nak mengemas bilik , terjumpa benda nii . Olohhh , aku dah tingkatan 4 , takkan nak main lagi benda nii .  

tengok kepala kepala beliau , sume dah kene stepler -_-




Yang nii indah buat sendiri . hihihi. saje nak menambahh . comel dokk ? ^_^

siap ada baju sekolah lagi haaa . kui3


siap letak nama lagii , senang nak ingat kata kannn -,-

dah macam sampah sarap kann . buang jelaa

#Makkkkkkkkkkkkk ! dah putus dah .


Benda nii kalau diingat balik memang seronok . yelaah , mase tuu kecik lagii . main jugakk la ke benda nii . Tapi tuu dulu laa , sekarang i'm 16 . no more kertas patung . ehh, ape salah nye main kan ? ehehh . hilang ke maturedran akuuu . huahua . tapii , walaupun indah tak main dahh benda nii , indah suka amik baju baju tu then lukis . Lukis lukisss . hihi 





2 comments:

Ammelia Yusoff said...

dulu suka sangat main benda ni. haha

Ratu Hatiku said...

hehe..akk igt patung nie..dulu masa kecik2 suka main. Skg rasanya x pernah jmpa lg ada jual dkt mana2..