Thursday, November 27, 2014

Heartless ?

27/11/2014



Assalamualaikum



Pelik .
Even tak ambik tahu pasal hidup orang lain , duk buat hal sendiri ,
nak kenal orang pun susah ,
bila kawankawan duk sembang pasal orang tu , orang ni ,
sorang pun aku tak kenal ,
macam hidup keliling dengan kawan sekelas ,
TETAP .
kene kutuk belakang .
benci jugak kat diri ni .

Hidup kalau asyik nak menunding jari , tapi tak tahu hujung pangkal nya .
bila dah tersebar , segala tokok tambah nak menyedapkan lagi cerita .
itu MELAYU ,

Sekarang . semua salah aku . 

" sampai hati kak indah buat gitu "

iyee , kalau takda angin takkan pokok bergoyong , i know it,
BUT .

kalau nak salah kan sape sape pun , tahu la hal sebenar nya .

Letih . selama ni duk cakap jugak 
"dia ni baik "
"bukan salah dia "
"kalau aku pun rase mcm dia rase "
"kesian dia"
"aku serba salah kat dia "



tapi , mendaa je aku dapat ?
fitnah .



terima kasih .







No comments: